جنگل کوچک

جنگل کوچک

آن کس که می تواند انجام می دهد و آن کس که نمی تواند انتقاد می کند/جرج برنارد شاو

شبی از شب ها

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۱۶ ب.ظ

چشمام باز شد. هنوز تاریکِ تاریک بود. از فریاد خودم بیدار شده بودم.

در کسری از ثانیه به این فکر کردم که کاش کسی اون موقع شب بیدار نباشه و صدای فریادم رو نشنیده باشه. بدون هیچ حرکتی دوباره چشمام رو بستم.

خیلی وقته که دیگه خواب مایه آرامش نیست چون پای ناخوشایندها مدت هاست که به خواب هام باز شده. متاسفانه با این وجود مصداق بارز "نه خواب راحتی دارم، نه مایلم به بیداری" هستم.

۹۸/۱۱/۲۶
جنگل کوچک

نظرات  (۱)

وای چقدر بده بدخوابی!

پاسخ:
بله. واقعا بده. اتفاقا دو سه شب بعدش جوری فریاد زدم که مادرم از اتاق خودش که درش هم بسته بود سریع اومد اتاق من. احتمالا همسایه ها هم شنیدن...
اون وقتی که این پست رو نوشتم هنوز معنی فریاد واقعی در نصف شب رو نچشیده بودم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">