جنگل کوچک

جنگل کوچک

آن کس که می تواند انجام می دهد و آن کس که نمی تواند انتقاد می کند/جرج برنارد شاو

مهر تأیید

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۴۶ ق.ظ

جوهر مهر تأییدم سال هاست که خشک شده!!!

مهر تأییدی که باید از سر رضایت می کوبوندم روی کارهام، روی تلاش هایی که باید برای اهدافم می کردم، روی روزهایی که میگذرن، روی کیفیت زندگیم و چیزهای دیگه.

انگار که گمش کرده باشم و چقدر که لازمش دارم...

۰۰/۰۲/۲۶
جنگل کوچک

نظرات  (۱)

تقریبا یک سال از نوشتن این پستت می‌گذره. مهر تاییدتو پیدا کردی؟

نمی‌دونم چرا ریرا همیشه تو ذهن من یه دختر تینجری با علایق تینجریش بود و حتی تصور نمی‌کردم نوشته‌هاش بتونن تا این حد عمیق و قشنگ باشن.

 

پاسخ:
کاش جوابم به سوالت مثبت بود اما نیست متاسفانه.
ریرا اسمیه که از خیلی خیلی سال پیش مونده واسم. از همون موقع هایی که نوجوون بودم.
خودم که اینطور فکر نمی کنم. متشکرم که اینطور به نظرت اومده و به اینجا سر زدی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">